2012年7月6日星期五

小可愛~啡喵喵


不記得去年還是前年,
屋苑附近既垃圾房有幾隻怕人的小貓出現,
那時見到垃圾房入面長放了貓糧兜,水兜,
應該垃圾房職員 有餵那幾隻小貓.
印象中有一隻是黃黃地色, 
有一隻是白貓,身上有二個圓型的花紋(好似二筒咁),
另一隻係啡啡地色
但之後好似沒見過小貓蹤影.

上年9月開始, 我屋企樓下垃圾房長期見到一隻啡貓, 
亦間中見到黃白貓
亦試過見到二筒(佢好易認,身上有二個圓圈)
所以我覺得佢地就係之前垃圾房o個幾隻小貓.
但佢地好怕人,有人行過實會 9 秒 9 逃走, 



因為啡貓差唔多日日都見到佢,
佢可能已經當左我樓下個垃圾房係屋企,
黃貓同二筒就好耐先會見到一次,
所以由那時開始我會帶 D 貓糧去餵啡貓.
啡貓每次見我走開左先會出黎食貓糧.
但餵左啡貓貓唔經唔覺都 10 個月,
可能啡貓見得我多認得我, 對我無咁大戒心.
夜晚去餵佢,o係垃圾房 meow 下佢, 佢又會 meow 返我, 
啡貓貓見到我又唔會再 9秒 9逃走, 
只係高高在上, 站在鐵欄頂望我,meow 我
仲試過好多次啡貓貓見到我之後,
o係鐵欄度搓手手(按摩動作),
貓貓搓手手代表好開心,好鐘意,好滿足.
唔通啡貓貓都鐘意我?!
我見到佢咁既動作都好開心.
佢真係好可愛.
我見到佢係剪耳貓, 應該係 CCCP 既貓
佢好靚仔架, 眼仔圓碌碌. 

沒有留言:

發佈留言