2012年8月7日星期二

Bu B 打針變擔心...

原先約了 Bu B 今日去打針, 結果醫生 body check 完之後話 Bu B 有一邊腎細左,


獸醫又問我Bu B 係咪最近飲多左水,去多左廁所,

的確我發現 Bu  B 最近兩星期係飲多左水, 不過尿尿唔覺多左

但以為天氣熱, 口渴

而且最近E半年轉食左奧雲寶 , 聽人講可能會飲多左水, 

因為烘乾糧熱氣D.

不過我每日都會用針筒餵水, 熱氣我心諗都唔怕喇.

而且Bu B胃口又無變, 精神又好好, 日日都 食,玩,訓,一切正常

所以真係唔覺 BuB 唔舒服,

所以今日獸醫咁樣同我講, 真係好擔心,

針針最後無打到, 宜家要驗小便,

諗住拿拿聲返屋企等 Bu B 痾尿再o係診所關門前拎去驗,

抱Bu B 入廁所,佢又走出黎, 再抱再走,攪左好耐都唔肯痾,

最後都趕唔切, 放棄...

雖然姑娘話貓貓留小便比較困難,

不過自已諗左個辦法,

就係等Bu B要尿尿時, 等佢痾緊既時候,用個無窿既貓砂剷接住 D 尿尿.



沒有留言:

發佈留言