2013年7月22日星期一

我的寶貝得了PKD




















為了另自已安心一點,我也帶了Ar mi去照了超聲波

結果Ar mi也證實有PKD這個遺傳病,

幸好佢地都係好初期,Ar Mi唔留心睇好難睇到個腎有水囊.

Bu B亦抽了血,全部腎指數都很正常
.

除了膽固醇超出了標準.

但獸醫話如果單單是膽固醇超標係無關係的.可不理.

網上有很多資料,都說大約7歲會病發,

腎臟的水囊會變大,影響腎功能.變成腎衰

睇到這些資訊當然很down.

但我要努力,和寶貝們一些對抗這個可惡的PKD.

首先我上網查了很多牌子的貓糧成份表.

比較過佢地既成份.我要找一些較低蛋白,磷及灰的貓糧,幫寶貝們轉糧

這些成份太高會容易影響腎病貓的腎功能.

分享一下我既心得

  • Almo Nature 雞肉味 :   蛋白質 33%、ASH 4%   、磷 0.75%
  • wellness 體重控制   :   蛋白質 30%、ASH 6.5%、磷0.73%
  • VeRUS                       :   蛋白質34 %、ASH 5.6%、磷 0.7 %
  • Now 老貓糧               :   蛋白質 30%、ASH 6.5%、磷 0.6 %

Bu B 
Ar mi每天用針筒喂水由之前50ml加到100ml-125ml

再加早晚一粒 VETRI-SCIENCE - RENAL ESSENTIALS 腎臟精華保健



上網話亞麻籽油都有幫助,咁岩買糧間pet shop有sample可試,

不過撈落濕糧唔肯食 , 用針筒喂又攪到下巴D毛油淋淋,吐晒D亞麻籽油出黎.

之後仲要屎面用個pat pat 得住我,嬲左我.

所以唔食亞麻籽油.只食腎臟精華藥丸算了

沒有留言:

發佈留言